BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 7 Mac 2011

Sejenak ku di sini..melebarkan penaku di blogger ku..hehe


cuaca pagi ni mendung je...best skit nk keja...x panas...heheh...tp perasaan malas tu mmg xdpt dilepaskan...hari ni jugak sepupu aku selamat melahirkan bayi lelaki..seronok le dia...lepas ni tgu giliran aku pulak
la...nervous plus takut...hahaha...bak kata org pucat je muka tu bila dengar org bersembang tentang kelahiran baby nie...
yelaaa...byk tya org yg dh berpengalaman..at least aku xdelah ketinggalan sebarang info..
walaupun begitu...setiap detik yg berlalu amat2 lah berharga...yela...bukan senang nk rasa nikmat mengandung nie..masa ni le aku nk
buli laki aku puas2..hehe..(gelak jahat)..alhamdulillah hubby aku take care sgt2...thanks ye abg...huhu...
skrg ni nk pikir pasal brg baby dah...ingat start mgu depan n seterusnya dh nk mula beli..hurmmm...yg kelakarnya...
masuk ja shopping complex..tengok brg baby..masing2 kami tertanya...nk beli apa dulu ek...hahahahahaha...terlampau rambang mata..
anyway kami dua cukup excited sampai x terbeli...hehehe..hubby aku kata start mgu depan..xpe xleh nk kalut2..
insyaAllah jumaat nie or mgu ni...nk g scan baby...excited plak nk taw jantina...tp ramai yg ckp awal lg takut x berapa nk nampak.
hurmmmm..xpe...insyaAllah di permudahkan segala urusan.amin.
semoga penantian aku bersama hubby selama setahun ni berakhir jua pada hujung Jun ni..amin.hehehe

0 ulasan: