BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 19 Februari 2011

pagi yang meletihkan...

hurmmm...rasa malas je nk mai keja ari nie...mau x malas???
kemarin seharian berada di dewan menghadiri majlis kenduri sepupu husband aku...bab mkn x payah cita la mmg aku kuat mkn...x buat keja apapun just dok lepak je le sampai ptg..hehehe..mengantok...boring...cian aku...huhuhu...pagi ni mula la nk bising2 bila terlewat bangun..yg jd mangsanya sape lg kalau bukan laki aku...hahahaha...kesian dia...tp xpe dia paham bini dia ngah sarat...haha...
alahai..hidup ni mcm2 dugaan betui...ada yg ok ada yg x berapa nk ok...campur aduk...nasib baek la aku boleh kawal lg...alhamdulillah...xpe...Tuhan nk uji sejauh mana tahap kesabaran dan keimanan aku..it's ok aku redha n terima dengan hati yg terbuka...=)

0 ulasan: